13/06/2014Kariera, praca, rozwój Absolwenci na walizkach Komentarze (0) Wrzuć na FB
Zawsze doradzam osobom prowadzącym działalność gospodarczą, aby prowadzili na swojej stronie internetowej bloga. Jest kilka powodów, dla których warto podjąć się tego wysiłku.
1. Buduj wizerunek eksperta
Podziel się wiedzą. Pokaż, ze znasz się na rzeczy, że jesteś na bieżąco w swojej branży. Komentuj, opiniuj, rekomenduj najlepsze rozwiązania. W ten sposób pokażesz swoim klientom, że temat swojej działalności masz w małym palcu i siedzisz w branży po uszy. W ten sposób budujesz swój autorytet, kształtujesz pozytywną reputację.
2. Wzmacniaj pozycję swojej strony w Internecie
Wrzucając regularnie na swoją stronę unikalną treść, podnosisz swoją stronę w wynikach wyszukiwania Googla, Bing i in. Roboty internetowe czytające kontent serwisów uwielbiają świeży, nowy, unikalny tekst. W naszej epoce, gdzie wydaje się, że obraz i dźwięk grają główną rolę, słowo pozostaje nadal na silnej pozycji. W ten sposób zwiększysz ruch na swojej stronie.
3. Buduj sieć wokół swojej strony
Istnieje wiele sposobów budowania sieci społecznościowej wokół strony. Wykorzystuj wtyczki społecznościowe Facebooka. Powiąż swoją stronę z Facebookiem. Dzięki temu osoba komentująca na Twojej stronie artykuł opublikuje na swoim profilu na Facebooku jego treść z linkiem do artykułu.
4. Promuj swoje usługi i produkty
Pisząc o ważnych rzeczach w swojej branży, rekomendujesz jednocześnie to, co oferujesz. To, na czym się znasz najlepiej. Przykładowo, jeśli jesteś rolnikiem i piszesz o hodowli, uprawach i niezbędnych maszynach, to jednocześnie możesz się reklamować, że to Twoje ciągniki i Twoje nasiona dadzą najlepsze plony itd. 🙂
5. Komunikuj się z klientami i obywatelami w ogóle
Nie jesteś samotną wyspą. Ludzie szukają w sieci cały czas informacji, wiedzy. Dzieląc się swoją wiedzą, pełnisz rolę nauczyciela, a może czasem prowokatora czy innowatora. Niech Twoje wpisy sprowokują ludzi do myślenia, dyskusji, polemiki. W ten sposób poznasz bardziej swoich klientów czy też potencjalnych klientów. Duża liczba komentarzy pod Twoimi artykułami będzie z pewnością wystarczającą motywacją, aby pisać dalej 🙂
Podsumowując, blog pomoże Ci wyróżnić się wśród konkurencji, zdobyć nowych klientów, budować wizerunek, pozytywną reputację.
Dopasuj szkolenie do siebie!
Możesz zakupić dowolną liczbę godzin szkolenia on-line z Excela i e-marketingu i wskazać, których punktów programu szkolenia chcesz się uczyć.
Najnowsze wpisy
Excel Tutoriale
Wyszukiwarka
Nie ma tutaj jeszcze żadnych komentarzy. Możesz być pierwszy :)