Skuteczny e-marketing dla małych firm – bezpłatne szkolenia w Poznaniu (13-14-15 listopada) i Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

23/10/2017Aktualności, Poznań Komentarze (4) Wrzuć na FB

Weź udział w ostatniej w tym roku edycji bezpłatnych szkoleń z cyklu „Skuteczny e-marketing dla małych firm”, która będzie miała wyjątkowy charakter. Nasz szkoleniowy projekt został dołączony do  wydarzeń Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, której 10. edycja przypada właśnie na trzeci tydzień listopada.

Temat przedsiębiorczości, rozwoju swojej firmy i marki przez stosowanie narzędzi e-marketingu jest stale obecny w naszych projektach szkoleniowych. Dzięki Internetowi masz świat, jak na dłoni. Potrzeba jednak wiedzy i umiejętności, aby skutecznie korzystać z szerokiego wachlarza możliwości promocji swojej firmy i marki w Sieci. Nie wszystko dzieje się samoczynnie „na klik”. Potrzeba wielu różnych umiejętności z różnych dziedzin, o czym przekonasz się przychodząc na nasze szkolenia.

Przygotowaliśmy dla ciebie 3 bezpłatne szkolenia z e-marketingu, których programy znajdują się poniżej. Przyjdziesz?

Termin:  13, 14, 15 listopada

Czas trwania: godz. 10:00 – 18:00

Koszt udziału: szkolenia są bezpłatne

Trener: Dariusz Grochocki

Miejsce: Poznań, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404 (Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa – Urząd Miasta Poznania), sala C, piętro II

Programy szkoleń

E-marketing w pigułce

Jest to szkolenie dla każdego, kto chce budować potencjał swojego biznesu w Internecie lub w oparciu o marketing internetowy. Jest to szkolenie 360, gdzie powiemy sobie o wielu narzędziach e-commerce. Jeśli chcesz zdobyć podstawy z e-marketingu – to szkolenie jest dla ciebie!

Spotykamy się 13 listopada, a poniżej jest szczegółowy program.
Nie trzeba mieć ze sobą komputera.

PROGRAM W SKRÓCIE

  • strona internetowa (m. in. cachowanie strony, certyfikat SSL, bezpieczeństwo, cookie, social media, newsletter, blog, responsywność, Google Analytics, one page)
  • mikro-interakcje, czyli jak ubogacić swoją stronę i zachęcić użytkowników do większej aktywności
  • pozycjonowanie (SEO), czyli co wpływa na pozycjonowanie strony i jak ją optymalizować pod kątem SEO
  • wykorzystanie potencjału pozytywnych opinii, czyli SEO PR
  • tworzenie treści na stronę i pisanie reklam tekstowych do Google AdWords

PEŁNY PROGRAM

1. Skuteczna komunikacja firmy

  • Wykorzystanie Internetu do komunikacji z klientem
  • Narzędzia e-promocji
  • Sztuka budowania wizerunku
  • Promocja w sieci WWW
  • Media społecznościowe
  • Pozycjonowanie
  • Korzystanie z portali internetowych i branżowych

2. Rola e-marketingu w małej firmie

  • Tradycyjny a wirtualny marketing
  • Praktyczne koncepcje e-marketingowe
  • Czym jest zarządzanie marketingowe z wykorzystaniem Internetu

3. Budowanie strategii marketingowej z wykorzystaniem Internetu

  • Określenie celów i zdefiniowanie strategii przedsiębiorstwa
  • Segmentacja rynku

Od e-reklamy do e-sprzedaży

Jest to szkolenie dla tych, co chcą się dowiedzieć, jakie kanały wybierać do promocji i sprzedaży swoich produktów i usług. Dowiesz się, jak dokonywać zakupu e-reklamy, jak ją zaplanować oraz jak mierzyć jej efektywność. Powiemy sobie także o skuteczności reklamy w Internecie oraz dlaczego warto zainteresować się sieciami afiliacyjnymi. Jeśli chcesz zacząć sprzedawać w Internecie – to szkolenie jest dla ciebie!

Spotykamy się 14 listopada, a poniżej jest szczegółowy program.
Nie trzeba mieć ze sobą komputera.

PROGRAM W SKRÓCIE

  • lead, lejek sprzedaży
  • etapy kampanii reklamowej w Internecie (m. in. brief, mediaplan, zakup mediów, emisja reklam)
  • tworzenie landing page
  • pokolenia XYZ w marketingu
  • marketing afiliacyjny
  • różne modele rozliczania (CPM, CPC, CPA / CPL / CPS, FF)

PEŁNY PROGRAM

1. Promocja produktu/usługi on-line

  • Strategia e-reklamy
  • Etapy kampanii banerowej
  • Skuteczność i efektywność reklamy w Internecie

2. Skuteczne prowadzenie własnej strony internetowej

  • Analiza skuteczności stron WWW
  • Formułowanie treści na stronie WWW

3. Marketing afiliacyjny

  • Charakterystyka programów partnerskich/afiliacyjnych
  • Uczestnicy sieci afiliacyjnej i ich role w procesie sprzedaży i pozyskiwania klientów
  • Przegląd programów afiliacyjnych

Zbuduj własny e-sklep

Podczas szkolenia będę chciał Cię przekonać, że warto mieć poza Allegro inne kanały sprzedaży. Najlepiej mieć własny sklep internetowy. Na tym szkoleniu pokażę Ci, jak zrobić to za darmo albo przy nakładzie nie dużych finansów. Podczas szkolenia samodzielnie utworzysz swój e-sklep, którego największym plusem jest to, że nikomu nie będziesz płacić żadnej prowizji od sprzedaży jak np. na Allegro. Jeśli chcesz mieć dodatkowy kanał sprzedaży i to za darmo – przyjdź na to szkolenie!

Szkolenie ma charakter bardzo techniczny. Nie musisz być informatykiem, aby w nim uczestniczyć. Wszystko będzie tłumaczone od podstaw.

Spotykamy się 15 listopada, a poniżej jest szczegółowy program.
Koniecznie zabierz ze sobą swój laptop. Nie zapomnij ładowarki 🙂

1. Technikalia

  • Domena, hosting, serwer
  • Zarządzanie serwerem – obsługa Direct Admin
  • Architektura strony internetowej

2. Efektywny e-commerce

  • Aspekty prawne prowadzenia e-sklepu
  • Elementy skutecznego e-sklepu
  • Zasady sprzedaży przez Internet

3. Tworzenie i konfiguracja e-sklepu na przykładzie WooCommerce/WordPress

  • Wymagania technicznie do utworzenia e-sklepu
  • Przebieg procesu tworzenia e-sklepu
  • Konfiguracja e-klepu
  • Tworzenie produktów
  • Komunikacji z klientem e-sklepu

ZAPISZ SIĘ!

Możesz zapisać się na jedno, dwa lub wszystkie szkolenia

Jako uczestnik otrzymasz bezpłatny dostęp do Nojobnofun.pl na 3 miesiące, gdzie możesz stworzyć swoje e-CV, portfolio, voice-CV, wizytówkę lub e-sklep.

Kto może wziąć udział w szkoleniach?

  • mieszkańcy Poznania, którzy chcą założyć swoją firmę w Poznaniu
  • osoby prowadzące już swoją firmę w Poznaniu (dowolna forma prawna)
  • pracownicy firm, których siedziba jest w Poznaniu (zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną)

 

OPINIE UCZESTNIKÓW ORAZ ZDJĘCIA Z POPRZEDNICH EDYCJI TEGO SZKOLENIA ›

 

KONTAKT

Dariusz Grochocki, mail: dariusz@absolwencinawalizkach.pl

 

PODZIĘKOWANIA 🙂

Projekt „Skuteczny e-marketing dla małych firm” jest współfinansowany ze środków budżetowych Miasta Poznania.

poznan-urzad-miasta-poznania

Pozostaw odpowiedź Katarzyna Anuluj pisanie odpowiedzi

Dodając komentarz akceptujesz politykę prywatności (przeczytaj). Twój adres email nie zostanie opublikowany.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Komentarze

  • Luiza pisze:

    Szkolenie było świetne! Wyszłam zainspirowana i zmotywowana, żeby skorzystać z nowej wiedzy 🙂

  • Katarzyna pisze:

    Bardzo ciekawe zajęcia, dużo konkretnych przykładów omawianych wspólnie. Polecam!

  • Agata pisze:

    Polecam bardzo szkolenie. Dla osób które są zielone w tym temacie bardzo dobry zastrzyk wiedzy. Pełen profesjonalizm. Super, ze mieliśmy szanse brać udział w zajęciach praktycznych w grupach. Polecam!

  • Luiza pisze:

    Dziękuję, za ciekawe, inspirujące i pouczające szkolenia, a przede wszystkim świetną atmosferę na sali. Szkolenie dało mi kopa do działania i polecam je wszystkim!