28/01/2016Kariera, praca, rozwój Absolwenci na walizkach Komentarze (2) Wrzuć na FB
Marketing internetowy to obszerny dział marketingu, który mieście jeszcze w sobie wiele osobnych subdziedzin. Postaram się wymienić większość i krótko opisać zakres merytoryczny i kompetencji specjalisty ds. e-marketingu. Jeśli coś przeoczyłem, napiszcie to w komentarzu, a uzupełnię ten artykuł o brakujące elementy.
Nie wymieniłem wszystkiego, a już możesz doznać przerażenia, że to jest trudny zawód wymagający obszernej wiedzy. Tak zapewne jest, trzeba się wieloma rzeczami interesować. W dużych firmach, typu korporacje, rzadko zdarzają się sytuacje, gdzie jedna osoba zajmuje się wszystkim. W działach marketingu internetowego pracownicy dzielą między siebie kompetencje.
Dopasuj szkolenie do siebie!
Możesz zakupić dowolną liczbę godzin szkolenia on-line z Excela i e-marketingu i wskazać, których punktów programu szkolenia chcesz się uczyć.
Najnowsze wpisy
Excel Tutoriale
Wyszukiwarka
Komentarze
Zapomniałeś dodać jednego, ale bardzo ważnego elementu jakim jest Social Media Marketing 🙂
Masz rację. Jak mogłem o tym zapomnieć? 🙂 Dopisałem to do listy. Dzięki!