Skuteczny e-marketing – bezpłatne szkolenia w Poznaniu – 10, 11, 12 paź

26/09/2016Aktualności, Poznań Komentarze (7) Wrzuć na FB

Dzięki Internetowi masz świat, jak na dłoni – dostęp do mnóstwa narzędzi, dzięki którym zbudujesz i rozwiniesz swój biznes. Weź udział w bezpłatnych szkoleniach z e-marketingu i dowiedz się, jak rozpocząć swój biznes w Internecie, jak budować potencjał swojej firmy wykorzystując narzędzia e-commerce, jak skutecznie sprzedawać i zwiększyć swoje zyski. Przygotowaliśmy dla Ciebie 3 szkolenia, których programy znajdują się poniżej. Przyjdziesz?

Termin: 10, 11, 12 października

Czas trwania: godz. 10:00 – 18:30 (w tym przerwy)

Koszt udziału: szkolenia są bezpłatne

Miejsce: Poznań, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404 (Wyd. Działalności Gosp. i Rolnictwa – Urząd Miasta Poznania)

Trener: Dariusz Grochocki

 

3 szkolenia do wyboru

Możesz wybrać jedno, dwa lub wszystkie szkolenia

  • E-marketing w pigułce (10 października)
  • Od e-reklamy do e-sprzedaży (11 października)
  • Zbuduj własny e-sklep (12 października)

Jako uczestnik otrzymasz bezpłatny dostęp do Nojobnofun.pl na 6 miesięcy, gdzie stworzysz swoje portfolio z e-sklepem i możliwością podłączenia własnej domeny.

E-marketing w pigułce

Jest to szkolenie dla każdego, kto chce budować potencjał swojego biznesu w Internecie lub w oparciu o marketing internetowy. Jest to szkolenie 360, gdzie powiemy sobie o wielu narzędziach e-commerce. Jeśli chcesz uporządkować i poszerzyć swoją wiedzę z e-marketingu – to szkolenie jest dla Ciebie!

Spotykamy się 10 października, a poniżej jest szczegółowy program. Będziemy też pracować w Internecie, zatem zabierz ze sobą swój laptop. Nie zapomnij ładowarki 🙂

1. Skuteczna komunikacja firmy

  • Wykorzystanie Internetu do komunikacji z klientem
  • Narzędzia e-promocji
  • Sztuka budowania wizerunku
  • Promocja w sieci WWW
  • Media społecznościowe
  • Pozycjonowanie
  • Korzystanie z portali internetowych i branżowych

2. Rola e-marketingu w małej firmie

  • Tradycyjny a wirtualny marketing
  • Praktyczne koncepcje e-marketingowe
  • Czym jest zarządzanie marketingowe z wykorzystaniem Internetu

3. Budowanie strategii marketingowej z wykorzystaniem Internetu

  • Określenie celów i zdefiniowanie strategii przedsiębiorstwa
  • Segmentacja rynku

Od e-reklamy do e-sprzedaży

Jest to szkolenie dla tych, co chcą się dowiedzieć, jakie kanały wybierać do promocji i sprzedaży swoich produktów i usług. Dowiesz się, jak dokonywać zakupu e-reklamy, jak ją zaplanować oraz jak mierzyć jej efektywność. Powiemy sobie także o skuteczności reklamy w Internecie oraz dlaczego warto zainteresować się sieciami afiliacyjnymi. Jeśli chcesz zacząć sprzedawać w Internecie – to szkolenie jest dla Ciebie!

Spotykamy się 11 października, a poniżej jest szczegółowy program. Będziemy też pracować w Internecie, zatem zabierz ze sobą swój laptop. Nie zapomnij ładowarki 🙂

1. Promocja produktu/usługi on-line

  • Strategia e-reklamy
  • Etapy kampanii banerowej
  • Skuteczność i efektywność reklamy w Internecie

2. Skuteczne prowadzenie własnej strony internetowej

  • Analiza skuteczności stron WWW
  • Formułowanie treści na stronie WWW

3. Marketing afiliacyjny

  • Charakterystyka programów partnerskich/afiliacyjnych
  • Uczestnicy sieci afiliacyjnej i ich role w procesie sprzedaży i pozyskiwania klientów
  • Przegląd programów afiliacyjnych

Zbuduj własny e-sklep

Podczas szkolenia będę chciał Cię przekonać, że warto mieć poza Allegro inne kanały sprzedaży. Najlepiej mieć własny sklep internetowy. Na tym szkoleniu pokażę Ci, jak zrobić to za darmo albo przy nakładzie nie dużych finansów. Podczas szkolenia samodzielnie utworzyć swój e-sklep, którego największym plusem jest to, że nikomu nie będziesz płacić żadnej prowizji od sprzedaży jak np. na Allegro. Jeśli chcesz mieć dodatkowy kanał sprzedaży i to za darmo – przyjdź na to szkolenie!

Spotykamy się 12 października, a poniżej jest szczegółowy program. Będziemy też pracować w Internecie, zatem zabierz ze sobą swój laptop. Nie zapomnij ładowarki 🙂

1. Efektywny e-commerce

  • Aspekty prawne prowadzenia e-sklepu
  • Elementy skutecznego e-sklepu
  • Zasady sprzedaży przez Internet

2. Tworzenie i konfiguracja e-sklepu na przykładzie WooCommerce/WordPress

  • Wymagania technicznie do utworzenia e-sklepu
  • Architektura www
  • Przebieg procesu tworzenia e-sklepu
  • Konfiguracja e-klepu
  • Tworzenie produktów
  • Komunikacji z klientem e-sklepu

 

Podziękowania 🙂

Projekt „Skuteczny e-marketing w małej firmie” jest współfinansowany ze środków budżetowych Miasta Poznania.

poznan-urzad-miasta-poznania

Relacja po szkoleniu

Podczas trzech dni szkoleń z e-marketingu w Poznaniu rozmawialiśmy na wiele ważnych i ciekawych tematów, m. in. SEO, optymalizacja, mediaplany, pozyskiwanie leadów, afiliacja, e-sklepy i wiele innych.

Trzymamy kciuki za Wasze obecne i przyszłe biznesy! Była super atmosfera! Dzięki za Wasze zaangażowanie i kreatywność. Czas spędzony z Wami był inspirujący 🙂 Chyba wszyscy jesteśmy zmęczeni, ale zadowoleni! 🙂

Dodaj komentarz

Dodając komentarz akceptujesz politykę prywatności (przeczytaj). Twój adres email nie zostanie opublikowany.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Komentarze

  • Marlena pisze:

    Świetne szkolenie w miłej atmosferze!
    Trener z profesjonalnym podejściem do sprawy e-marketingu 🙂 Polecam!

  • Kinga pisze:

    Podziękowania za pełne zaangażowanie w zadania uczestników szkolenia, profesjonalne podejście do tematu szkoleniowca i ogólnie kapitalną atmosferę 🙂 szkoda, że tak krótko, oby więcej i częściej 😉

  • Tomasz pisze:

    Super szkolenia. Świetna atmosfera i dobry trener. Chciałoby się więcej.

  • IZA pisze:

    Dziękuję za fajne szkolenie – pełen profesjonalizm. 🙂

  • Ania pisze:

    Super atmosfera, dużo przekazanej wiedzy. Oby więcej takich szkoleń. Serdecznie polecam i pozdrawiam szkoleniowców i absolwentów 😉

  • Tomasz pisze:

    Atmosfera bardzo miła, profesjonalne podejście trenera do szkolenia. Polecam!

  • Natalia pisze:

    Dziękuję za miłą atmosferę i pełne zaangażowanie. Najbardziej spodobała mi się możliwość pracy w grupie oraz praktyczne podejście do tematu.

    Życzę dalszych sukcesów!