Wiarygodność marki osobistej w Internecie – Udowodnij innym, że się mylą!

16/12/2016Kariera, praca, rozwój Komentarze (0) Wrzuć na FB

Czytając kursy SEO PR dowiesz się o wykorzystywaniu opinii w budowaniu wizerunku firmy w sieci. A w tym artykule opowiem o wykorzystywaniu opinii pracodawców w budowaniu wiarygodności marki osobistej w Internecie. Tego rodzaju opinie nazywamy po prostu referencjami. Posługujemy się nimi, kiedy szukamy nowej pracy. Ale nie tylko.

I nie chodzi tylko o standardowe referencje na papierze, których skany wrzucamy na swoją stronę. Nie chodzi też o referencje uzyskiwane na portalach społecznościowych dla profesjonalistów. Wyróżnij się, albo giń: czas na audio-referencje! Kilka słów od byłego pracodawcy zadziała mocniej niż tysiąc superlatyw zapisanych atramentem. Dodaj audio-referencje tworząc swoje E-CV i portfolio na Nojobnofun.pl.

Ciąg dalszy na Nojobnofun.pl ›

Nie ma tutaj jeszcze żadnych komentarzy. Możesz być pierwszy :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *